fbpx Press "Enter" to skip to content

Volkswagen renunță la materialele plastice ieftine în favoarea ţesăturilor de calitate: o Nouă direcție de design

Volkswagen face pași importanți spre sustenabilitate și lux în interiorul vehiculelor sale.

Volkswagen se pregătește să elimine materialele plastice ieftine din interiorul mașinilor sale, alegând în schimb țesături de înaltă calitate, într-o mișcare ce ar putea reduce costurile pentru companie.

O schimbare majoră în designul Volkswagen

Conform unui interviu recent acordat revistei Top Gear, Andy Mindt, șeful departamentului de design Volkswagen, și Christian Schreiber, responsabilul cu strategia de design, au discutat despre noua direcție pe care o va urma brandul. Aceștia au subliniat că interioarele mașinilor Volkswagen vor pune accent pe funcționalitate, nu pe opulență exagerată. În plus, vor să creeze un design care să „interacționeze cu toate punctele de contact din viața de zi cu zi.”

„Când deschizi ușa unui Volkswagen, totul trebuie să fie simplu și ușor de utilizat, fără decoruri excesive”, a explicat Schreiber. „Același lucru trebuie să se aplice și când folosești mașina: aceasta trebuie să lucreze împreună cu tine, nu să complice lucrurile. Vor exista elemente de nostalgie inspirate din modelele vechi, cum ar fi modele specifice pentru gama GTI, la care suntem foarte atenți și pe care nu le vom folosi pe alte modele.”

Accent pe calitate și sustenabilitate

Andy Mindt a subliniat angajamentul Volkswagen de a folosi materiale de calitate superioară și de a simplifica procesele de fabricație.

„Vom încerca să eliminăm materialele plastice ieftine și să investim în țesături de calitate, ceea ce ne va ajuta să economisim bani și să folosim aceste economii în alte domenii”, a declarat Mindt. „De exemplu, un panou de ușă care este compus din trei piese va fi redesenat, având o insulă centrală, dintr-o singură piesă. Mânerul și suportul pentru braț vor rămâne, dar vor fi integrate mai eficient. Acest lucru va face întregul proces mai sustenabil.”

Un design prietenos și optimist

Designerii Volkswagen au mai menționat că își doresc să se diferențieze de stilurile agresive ale altor producători auto, optând în schimb pentru un design „prietenos”.

„Cred că majoritatea oamenilor nu își doresc să fie cei mai cool sau să pară agresivi în public”, a spus Mindt. „Vor să aibă un aspect exterior elegant, să fie fericiți și optimiști. Care este nevoia de a fi agresiv? La bază, filosofia noastră este aceasta: să fim oamenii de treabă.”

Be First to Comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.